skara sommarland fast utan bla lappar

idag tog jag, mika, lina och becca linbanan till en o som ligger nara nha trang. pa sjalva on steg man iland pa vietnams svar pa skara sommarland. vi akte karuseller vi trodde vi skulle do av och akte vattenrutchbana sa att vi skrattade och skrek om vartannat. (vi skippade rutchbanan de kallade kamekaze, kandes lite vaaal.. ja, farlig)
daremellan lag vi pa den totalt kritvita stranden och solade oss.

var vecka i nha trang har varit fantastisk, och har hojt hela var bild av vietnam. med hjalp av solsken i tva former skulle jag vilja saga, dels den uppe pa himlen, dels tva tjejer fran goteborg som inte kan beskrivas battre pa annat vis.

ikvall satter vi oss pa bussen till saigon och det kanns konstigt att vi styr hemmat sa sakterliga. snart ar vi pa koh tao, min favviso i thailand och val dar har vi "bara" tre veckor kvar av var resa.
det kanns bade konstigt och skont pa samma gang. det ska bli sa kul att komma hem och traffa familjen, tomas, vannerna och slaktingarna!
dessutom missar jag mammas 50-arsdag, det svider lite. men hon har lovat att spara kalaset tills jag ar hemma, sa jag ska inte klaga!

fick ett sms i natt av froken karlsson dar hon skrev "I've got soul but I'm not a soldier". jag blev varm i hela hjartat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0