fodelsedagsfirande, sol och svenskar

det verkar definitivt som att det ar ett helt gang svenskar som blivit influgna till nha trang pa senaste tiden. idag nar vi lag pa stranden med lina och rebecca (goteborgstjejerna) lag det i princip bara svenskar runt om oss. med undantag for ett gang norrman, same same but different.

idag firar vi linas fordelsedag, vi borjade med hotellfrukost och fortsatte med strandhang, sang och tarta och ikvall blir det drinkkvall pa deras takterass. inte fel!

om nagra dagar (sondag) aker vi till ho chi minh (saigon) och dar stannar vi en dag for att dra oss vidare mot thailand pa tisdag. tiden bara springer ivag och vi forsoker njuta pa sa gott vi kan. har fatt upp var spirit igen och har roligt 24/7. lordag hela veckan typ.

nar vi landar i thailand bar det av mot koh tao (min favvo-o) sa fort som mojligt. det ska bli ett kart aterseende. efter koh tao vantar ett annu karare aterseende, nar vi moter upp med hanna och jonas i krabi.
vi langtar.

jag skrattar, ler och dansar mig igenom livet just nu. jag ska spara den kanslan i mitt inre och aldrig slappa ut den. bara ha den dar inne och kanna mig sadar fjarilsfylld.
det ar mina planer pa livet just nu.

upp, upp och ivaaaaaag!

Kommentarer
Postat av: hannapanna

vi längtar också tjihooooui! :)

2010-01-30 @ 12:25:23
Postat av: hannapannaigen

lördag hela veckan, eh äg!

2010-01-30 @ 12:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0