mandag, 20100215

dagen efter alla hjartans dag, som vi firade med tacos (nu nar jag tanker efter firade jag, jossan och anna ocksa med tacos da for tva ar sen, fast pa koh lanta, kommer ni ihag tjejer?), buckets och strandhang.
har pa phi phi finns ett stalle som heter carlitos, som nagra halmstadbor ager.
val dar satt vi oss ner med nagra halmstadbor vi hittade (garderobssmulan!!), bland annat martin fribrock som talade ut om sitt efternamn. en gang trodde nagon att han hette friidrott. han var rolig.

idag har jag matt som jag forstanar, alltsa som en prinsessa. en ganska trott sadan dock. (buckets torkar ut en)
snart ska jag ringa min fina tomas, som har varit sa talmodig i nastan 6 manader nu.
i morgon blir det en signal till min underbara mamma som firar hogtidsdag. grattis i forskott!

jag har en liten forfragan.. ni kanske kan tanka er att gora det varmt och varigt tills vi kommer hem? finns risk for att vi kommer forfrysa annars..

vi har bara nagra ynka veckor kvar nu, narmare bestamt 2 stycken pa pricken idag. kanns konstigt, vi har varit ivag sa lange nu att detta pa allvar blivit var vardag.
men det blir kul med lite forandring, en ny fas.
en fas jag kommer gilla.
ses snart!

Kommentarer
Postat av: anna

jaa just de ja det gjorde vi! hahaha... det var väl till och med röda ballonger vid borden? :) snart ses vi! :):) Kram

2010-02-15 @ 15:21:23
Postat av: Mamma

Den som väntar på något gott......

Får ibland vänta länge, men snart...

2010-02-15 @ 20:39:51
Postat av: Jossan

Åhh.. Klart att vi minns. Vi knöt ballonger runt handlederna, där fanns en hund också om jag inte minns helt fel!



Sofie, i helgen var jag hemma, det kostade 300 kr att åka! ALLTSÅ kom kom kom o hälsa på mig snart snarare snarast! Det blir grymt!



Bara ett kort tag kvar nu, stek och njut. Och framförallt, sup in alla intryck så du kan återberätta allt i detalj. Jag kommer inte lessna på ditt tjöt, jag vill höra allt!

Hälsa mickan! Kram

2010-02-16 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0