hanna och jonas

vi har nu anlant till ao nang, ett stalle pa fastlandet. det ar nu (snyft) slut pa oar for var del, i alla fall pa ett tag.
i mrogon ska vi (jippi!) mota upp med hanna och jonas, det ska bli sa roligt, vi har verkligen langtat.
vi bor i en fin bungalow, den finaste vi bott i pa hela resan faktiskt. den ligger dock lite utanfor civilisationen (typ), men bade jag och mika ar ju vana att bo en bit darifran det hander.

har ar stekande varmt och det kanns obeskrivligt overkligt att vi inom en vecka kommer finnas oss sjalva vadande i halvmeter djup sno.
det ar sa, jag kan inte forsta och ta in att vi faktsikt ska hem snart. om en vecka sitter vi i london och vantar pa flyget till kopenhamn.
puh.
vi har i alla fall en vecka kvar av sol, bad, goda vanner och shopping.
shoppingen ser vi fram emot mycket. bangkok, beware.

forresten, bade jag och mikaela har blivit antagna som funktionarer pa arets peace and love festival! hur fett ar inte det? vi ska jobba som artistservare. yay!

vad har hant mer i vara liv? kanske inte sa mycket. vi stabiliserar brannan sa gott det gar. vi har sprungit in i erika och daniel (fran fbg) igen, pa phi phi. det var mycket trevligt.
sen sa traffade vi pa nagra stockholmspojkar som vi hade roligt med. vi spelade biljard och jag var kungen. ovantat! jag som ar skitdalig pa biljard (har kanske spelat tre ganger tidigare i mitt liv) satte tva kulor i rad! sedan satte den ena stockholmaren manfred den svarte och sa vann vi.

horrni, nu ses vi typ om en vecka.
det kanns anda gott att saga. aven om har ar varmt i luften, sa vet jag att vi kommer motas av varme hemma, om an inte temeraturmassig.
snart, snart, snart.
vi hors go vanner.


Kommentarer
Postat av: Leo

Det stämmer inte att här är en halvmeter snö, det är 85cm och -14 grader idag.....

Passa på o värm upp er ordentligt innan ni kommer hem och shoppa vinterkläder.



2010-02-22 @ 07:41:01
Postat av: Johanna L

Helt sjukt att ni kommer hem nu.. det har gått snabbt tycker jag. Vi måste ju ses snart. Skönt att ni har dte bra. Om ni åker till Phuket så måste ni gå till det svenska caféet. Mycket goda våfflor :D njut av den sista veckan nu vännen. Vi ses snart! puss o kram

2010-02-23 @ 20:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0