flitigt uppdaterande. (varning for flummigt inlagg)

ja, sa ar det pa bloggen numera. a andra sidan, den har bloggen har val ca 12 dagar kvar att leva, sa man vill ju anda ge den vad man kan.
sanningen ar att min nasa ar mer lik en rodbeta (rodbeta ar en battre beskrivning an det klassiska "krafta" i det har fallet) an ett luktorgan, sa det ar vila fran stranden idag. det ar imponerande att nasan alltid lyckas bli brand, trots att jag i ansiktet alltid har solskyddsfaktor 30.

igar var vi pa snorklingstur, det var roligt. kul att komma ivag och gora nagonting, vi har ju mest legat pa stranden den senaste manaden. dock blev sjalva snorklingen en besvikelse, eftersom vattnet var fullt av ackelpackliga maneter.
vi fick se annat som var kul, till extembet 'the beach'-stranden, dar leo dicaprio sprang runt i bar overkropp en gang, det ni ;)
maten var godde och solnedgangen fin. pa det hela taget blev vi nojda.

idag ska jag ga till en frisor och farga mitt barr, det ar namligen osannolikt ljust. ens vanliga farger kommer i obalans nar man ar i solen. har jag markt.

jag har kopt en ny bok idag och hoppas att den ska halla lite langre an dom andra 23 jag last. den har ar en tegelstensaktig sak pa 500 sidor, kanske racker den 3 dagar i alla fall?
om ni undrar sa pratar jag och mika med varandra ocksa, inte bara laser.

igar pa snorklingsturen kunde vi inte ta med vara pass, for man vet ju aldrig vilka tjyvar det kan finnas pa snorklingsturer.. i alla fall kom jag pa det mest briljanta gomstallet!
i en oanvand binda i soptunnan.
japp.
vem skulle leta dar? ingen!
JAG AR NOJD.

vad mer hander har om dagarna? tja, vi traffar endel folk. var sociala anda har dock lagt sig lite. det kanns som att man bara upprepar sig sjalv hela tiden. jag ar si och sa gammal, kommer darifran, har rest si och sa lange, jobbar som bla bla, ska borja plugga det och det, vi har varit dar och dar, ja, oj vad det ar kallt i sverige, javisst.
darfor ska det bli kul att traffa folk man kanner. som hanna och jonas. dom har landat sakert i ao nang och vi ska traffa dom nasta vecka.

naha, nu har jag suttit har och skrivit onodiga saker allt for lange.
refererar till mikas blogg om ni vill lasa nagot vettigt!
http://sjogander.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Mamma 2

Du får skriva hur flummigt du vill och hur länge du vill. Ska hälsa ifrån Shona. Pratade med henne nu på morgonen. Var rädda om er! Nu ses vi snaaaart!!

2010-02-18 @ 08:22:07
Postat av: mamma

Vilka märkliga gömställen du hittar på!!!!

Finns det ingen städerska som av misstag kunde ha tömt papperskorgen??

Annars, skriv på du, vi läser allt!!!

KRAAAAAAAM mamma

2010-02-20 @ 07:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0