det harda artelleriet

jag har nu gatt in pa stekaroljan.
ren kokosnotolja ratt pa huden, smack sa sitter brannan dar den ska.
jag ar ju lite obsessed med solbranna nar jag ar utomlands, vilket inte ar sa konstigt med tanke pa att jag under en svensk sommar alltid befinner mig i total avsaknad av just det; solbranna.

jag kanner mig lite halvt om halvt rastlost. en bok racker numera bara tva dagar eftersom allt vi gor ar att sola, bada, lasa, ata, sova.
visst finns det grejer att hitta pa har, men elefantridning och apteater ar val ingenting som lockar sa mycket. jag gillar i och for sig att sola och bada och lasa. men om man som vi just nu har det som heltidsysselsattning kan man latt bli lite utbrand. i dubbel bemarkelse, ha ha, ho ho vad rolig jag var dar.

jag ska kopa ett block. borja med min roman. skissa pa en ide. sluta lasa borja skriva.
typ.. nu!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Heja Sofie!

Jag vill bli den första att läsa din roman!!!!

Vem är huvudperson?

Kram mamma

2010-02-10 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0